diumenge, 25 de març del 2018

Torre Alta (842m.) Castell Ferran

Inici          Coll de Can Maçana 715m.
Itinerari   circular, ruta familiar
Desnivell   acumulat 200m.
Horari      total dos hores
Dificultat   –F-

Deixem el cotxe a l’àrea d’aparcament de Can Maçana 715m., restaurada de nou , em caseta i que cal pagar dos euros els federats. Al altre costat de carretera sur un camí amb l’indicador blau del camí de Sant Jaume i Sant Pau de Guàrdia,

ens enfilem pel camí amb marques grogues buscant sempre el que puja amunt perquè el cim el tenim just a pocs metres sobre nostre, alguna fita també ens orienta pel millor camí a seguir, cim de la Torre Alta 842m., excel·lent mirador a la muntanya de Montserrat per la zona d’Agulles, la Foradada i la Cadireta.

La baixada la fem per la vesant nord, el camí ben fresat baixa fortament però en algun lloc la vegetació ens amaga el camí, ens cal anar a agafar una pista que veiem sota nostre i sense deixar la en direcció est ens acosta a les ruïnes del castell Ferran 791m. que tenim a la vista.

Continuant baixant per la pista retrobem el camí de pujada i de nou a la zona d’aparcament .                                                          Març 2018