diumenge, 18 de juliol del 2010

Desnivell 880m.
Horari 6,30h.
dificultat -F-

la rotonda de sortida d´Encamp en direcció a Canillo, agafem una ctra. a la dreta que puja als Cortals d´Encamp.Aparquem el cotxe pasta el km. 6 a l´inici d´una pista a la dreta just després d´una borda.

La pista on hem deixat el cotxe (1890m.) es bifurca. La branca de la dreta va a la borda,peró de seguida en surt un camí que s´interna al bosc de Campeà, el pendent és pronunciat, Quan assolim els 2030m.(40´) ens trobem un collet, podem pujar directement a buscar la carena, o seguir el camí fins al trencant del refugi que deixem a la dreta i remontem la vall pel camí que segueix la part occidental de l´Alt del Griu .
Arribem a l´alçada dels estanys d´Ensagents i remontem una forta pendent herbosa fins al coll de , sense deixar la carena arribem al Cim .
De tornada sensillament seguim la carena passant pel coll , les Pedrusques i baixem desviant-nos a l´esquerra a trobar altre cop el camí de pujada fins al cotxe.