diumenge, 24 de desembre del 2017

Puig de les Agudes 1.976m.

Inici          Poble de Stecasas
Itinerari   seguint GR11
Desnivell   730m.
Horari       4h. total
dificultat   -F-
                                                     Som davant el Gra de Fajol
Comencem la ruta al bell mig de Setcases , davant del restaurant Can Jepet  on tenim un bon aparcament , allà mateix a la dreta de la carretera passem  el pont que travessa el riu amb el pal indicador del GR-11 a Molló, anem guanyant alçada i cada cop tenim més bones vistes , Setcases ens queda molt avall i el Grà de Fajol treu el cap.  Al nord, el Costabona es comença a veure com  màxim protagonista  de la nostre ruta. Anem guanyant alçada per l’obaga de la muntanya en un matí molt fred seguint les senyals de GR arribem al coll, seguim la carena fins al cim  del Puig de les Agudes 1976m. Bones vistes al pirineu  i a les valls veïnes.

Decidim iniciar el descens pel costat oposat anant baixant fins recuperar el camí de pujada i baixem directes a Setcases.                                                                                Desembre 2017